Subject: Ed: Käskkiri
From: "Margus Korsjukov" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Leena Albreht" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Aug 2025 12:51:13 +0300

Tere!

Palun registreerida Deltas.

Heade soovidega

Margus Korsjukov

teenuse juht

keskkonnatervise osakond

7943500 | 53432468

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 22. august 2025 11:12
Adressaat: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium <[email-masked]>; 
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium <[email-masked]>; 
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium <[email-masked]>; Majandus- 
ja Kommunikatsiooniministeerium <[email-masked]>; Kliimaministeerium 
<[email-masked]>; Kliimaministeerium 
<[email-masked]>; Kliimaministeerium 
<[email-masked]>; Kaitseministeerium 
<[email-masked]>; Siseministeerium 
<[email-masked]>; Siseministeerium 
<[email-masked]>; Välisministeerium 
<[email-masked]>; Välisministeerium <[email-masked]>; 
Rahandusministeerium <[email-masked]>; Regionaal- ja 
Põllumajandusministeerium <[email-masked]>; Regionaal- ja 
Põllumajandusministeerium <[email-masked]>; Maa- ja Ruumiamet 
<[email-masked]>; Maa- ja Ruumiamet <[email-masked]>; 
Keskkonnaamet <[email-masked]>; Keskkonnaamet 
<[email-masked]>; Päästeamet <[email-masked]>; 
Päästeamet <[email-masked]>; Muinsuskaitseamet 
<[email-masked]>; Muinsuskaitseamet 
<[email-masked]>; Transpordiamet 
<[email-masked]>; Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet 
<[email-masked]>; Leena Albreht <[email-masked]>; 
Margus Korsjukov <[email-masked]>; Eesti Geoloogiateenistus 
<[email-masked]>; Eesti Keskkonnaühenduste koda <[email-masked]>; 
Eesti Linnade ja Valdade Liit <[email-masked]>; Lääne-Viru 
Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; Ida-Virumaa Omavalitsuste 
Liit <[email-masked]>; Lüganuse Vallavalitsus <[email-masked]>; 
AS ALARA <[email-masked]>
Teema: Käskkiri

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: 600 MW elektrilise võimsusega tuumaelektrijaama ja selle 
toimimiseks vajaliku taristu riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju 
strateegilise hindamise koostamist nõustava töörühma moodustamine

Registreerimise kuupäev: 22.08.2025

Registreerimise number: 94.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee